Reklamation

Vi er kede af hvis du oplever et problem med en af de jakker vi har solgt, og her får du lidt info + vejledning i hvordan vi bedst løser dit problem og hvordan du skal forholde dig.

Det er sådan at en vinter jakke er den beklædning med flest detaljer så som lynlåse, lommer, knapper, masse syninger mm. og det gør desværre muligheden for en fejl større end på andre beklædnings dele. Vi sælger ca. 10000 jakker om året og der vil desværre være enkelte som ikke er 100% i orden, og det er der ingen som ønsker og vi påtaler også dette over for leverandørerne som så gør hvad de kan for at forebygge det, men det er mennesker som laver dem og det kan betyde en mindre fejl.

Der ydes reklamationsret i henhold til købeloven på 24 måneder, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer, groft misbrug fra købers side og almindelig slitage er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles fashionqueen.dk inden for rimelig tid, dog senest 1 måneder efter at fejlen er konstateret. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller du kan, efter aftale, få nedslag i prisen eller fuld tilbagebetaling af varens pris, afhængig af fejlens omfang.

NB! Såfremt varen er taget i brug, og der efterfølgende konstateres fejl, forbeholder vi os altid retten til at forsøge at reparere varen, såfremt det er muligt. Du kan derfor ikke automatisk forvente tilbagebetaling for en vare, der er taget i brug. Fashionqueen.dk har en skrædder ansat og vi vil næsten altid kunne reparere fejl som: lynlåse, knapper, syninger og lignende.

For at vi bedst kan håndtere din reklamation har vi lavet et skema som du kan printe ud, udfylde og sende til os, sammen med den jakke du reklamere over, du kan få det her.

Når du er klar til at sende din reklamation ind til os henvender du dig på e-mail info@fashionqueen.dk med et foto af problemet og dit ordre nr. som står for oven på din ordre og oplyser at du gerne vil have en retur label for indsendelse af din reklamation, du vil så modtage denne på din e-mail indenfor rimelig tid.

Den gratis Retur label udskrives og sættet på pakken, som så afleveres der hvor du hentede jakken.

Når vi modtager din pakke vil den blive behandlet indenfor ca. 2-4 dage. Du vil så få tilbudt en reparation, ombytning eller penge tilbage, i særligt komplicerede tilfælde kan der gå lidt længere tid.

Så frem vi ikke kan anerkende din reklamation vil jakken blive sendt retur til dig, og du har så mulighed for at få den prøvet hos forbruger klage nævnet.